Women's Watches Ideas | Γυναικεία ρολόγια 2017

Γεια σας! Ρολόγια θα δούμε σήμερα και σε ποιον πραγματικά δεν αρέσουν; Σε βοηθάνε να μένεις οργανωμένος και συνεπής στο πρόγραμμα σου, στολίζουν το χέρι σου γιατί αποτελούν ένα όμορφο αξεσουάρ σαν κόσμημα και μπορούν να γίνουν ένα πολύ όμορφο δώρο. Και καθώς πολλές γιορτές και γενέθλια ακολουθούν τους καλοκαιρινούς μήνες που διανύουμε πάμε να δούμε μερικά ρολόγια που συγκέντρωσα για να χαρίσετε στον εαυτό σας ή ακόμα και σε κάποιο αγαπημένο σας πρόσωπο!


Ανοιξιάτικα | Καλοκαιρινά

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 



White & Pastels


SHOP



Rose Gold


SHOP



Playing Safe

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8



Αυτά είχα να σας προτείνω για σήμερα! Είδαμε ρολόγια χρωματιστά, με λουράκια, διαχρονικά, ρολόγια για όλες τις ώρες, minimal, αλλά και πιο εντυπωσιακά. Εγώ έχω μια αγάπη για το ροζ χρυσό, αλλά μπορώ να πω πως κέρδισαν μια θέση στην καρδιά μου και τα floral που έχουν κυκλοφορήσει φέτος, με αγαπημένο μου το νούμερο 6 που συνδυάζει και τα δύο! Εσάς ποια ήταν η αγαπημένη σας επιλογή;



Αν σας άρεσε το σημερινό post κάντε share και ακολουθήστε τη σελίδα La creme στα social media για να μη χάνετε όλες τις νέες ενημερώσεις! Και όπως πάντα μπορείτε να μοιραστείτε τη δική σας κατασκευή ή άρθρο γράφοντας ένα guest post! Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εδώ.


Follow

SPREAD THE LOVE

4 σχόλια :

  1. Είμαι λάτρης των ρολογιών και νομίζω πως έχω μια αρκετά μεγάλη συλλογή! Πάντα αγοράζω με μεγάλο καντράν νομίζω πως κολακεύουν καλύτερα τον καρπό. Υπέροχες επιλογές Ρία και νομίζω πως αν μπορούσα θα τα αγόραζα όλα!!!!

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!! Κι εγώ δυσκολεύτηκα να αφήσω κάποιο απ' έξω είναι η αλήθεια όταν ετοίμαζα το post.. Όλα ωραία μου φαινόντουσαν! χαχα

      Διαγραφή
  2. Οκ, τωρα όχι μόνο θέλω να αγοράσω ρολόι, αλλά θέλω κι ένα απο κάθε κατηγορία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα Τουλάχιστον χαίρομαι που σου άρεσαν οι επιλογές μου! :)

      Διαγραφή

Copyright © LACREME | Privacy Policy Designed by OddThemes