DIY Gemini Constellation Wall Art



Γεια σας! Από 21 Μαΐου και μέχρι τις 20 Ιουνίου γιορτάζει το ζώδιο των διδύμων! Δίδυμος κι εγώ (αύριο έχω γενέθλια) και έτσι αποφάσισα να σας δείξω ένα εύκολο DIY wall art που μπορείτε να φτιάξετε μόνοι σας με λίγα υλικά με αφορμή αυτήν τη μέρα. Αυτό το project το έχω σκεφτεί αρκετές μέρες πριν είναι η αλήθεια αλλά είπα να το αφήσω για σήμερα συνδυάζοντας το έτσι με την αρχή των γενεθλίων του ζωδίου. Τώρα θα μου πεις αν δεν είσαι δίδυμος, τι να κάνεις ένα έργο με τον αστερισμό των διδύμων να κοσμεί τον τοίχο σου και δίκιο θα 'χεις, γι' αυτό σ' αυτήν εδώ την εικόνα θα βρεις τους αστερισμούς όλων των ζωδίων για να φτιάξεις κι εσύ το δικό σου, αν σου άρεσε η ιδέα!

Θα χρειαστείτε:
• κόλλα Α4
• νερομπογιές
• ταινία νυχιών ασημί
• στρας
• και τις καλλιτεχνικές σας ικανότητες

Σχηματίζουμε έναν κύκλο και τον χρωματίζουμε με μαύρη νερομπογιά. Αρχικά θέλησα να δώσω ένα ύφος που να θυμίζει τον ουρανό την νύχτα με λίγα σύννεφα, βέβαια μετά το μετάνιωσα γιατί σκέφτηκα ότι δε θα κάνει μεγάλη αντίθεση με τα υπόλοιπα υλικά και δε θα φαίνονται! Έτσι έβαψα τον κύκλο με λαδομπογιά που είχα σπίτι και δίνει ένα διαφορετικό και πιο έντονο εφέ. Αφού στεγνώσει το σχέδιο μας τοποθετούμε την ταινία στο σχήμα του αστερισμού. Σε κάθε αστέρι κολλάμε ένα στρασάκι και το έργο μας για τον αστερισμό των διδύμων είναι έτοιμο!


Για την αναλυτική διαδικασία μπορείτε να παρακολουθήσετε το ακόλουθο βίντεο.




Πως σας φαίνεται; Νομίζω θα ήταν τέλεια ιδέα και για δωράκι! Πάντα ότι φτιάχνεται από τα χέρια μας και προσφέρεται έχει μεγαλύτερη αξία νομίζω.. Οπότε για σκεφτείτε να φτιάξετε το star sign κάποιου δικού σας και να του το χαρίσετε την ημέρα των γενεθλίων του! 


Ελπίζω να σας άρεσε η ιδέα του σημερινού #DIYFridayΕσείς μπορείτε να το φτιάξετε με διαφορετικά υλικά αν δεν έχετε τα συγκεκριμένα και να διαμορφώσετε τον αστερισμό του ζωδίου σας σύμφωνα με τα γούστα σας! Αφήστε τη φαντασία σας και τη δημιουργικότητα σας να δουλέψει! Αν το επιχειρήσετε πολύ θα ήθελα να μοιραστείτε μαζί μου τη δημιουργία σας στέλνοντας μου μήνυμα σε ένα διαδικτυακό μέσο απ' τα παρακάτω!






Αν σας άρεσε το σημερινό post κάντε share και ακολουθήστε τη σελίδα La creme στα social media για να μη χάνετε όλες τις νέες ενημερώσεις! Και όπως πάντα μπορείτε να μοιραστείτε τη δική σας κατασκευή ή άρθρο γράφοντας ένα guest post! Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εδώ.


Follow

SPREAD THE LOVE

2 σχόλια :

  1. Χρόνια πολλά αν και καθυστερημένα! Έχω μια ιδιαίτερη αγάπη στους διδύμους μιας και είναι κ ο άντρας μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Copyright © LACREME | Privacy Policy Designed by OddThemes