3 Life changing books | 3 Βιβλία που θα σου αλλάξουν τη ζωή



Ποτέ δεν ήμουν φαν των βιβλίων. Ποτέ δε διάβαζα βιβλία πέρα των σχολικών. Έλεγα “γιατί να διαβάζω και άλλα βιβλία ενώ έχω να διαβάσω ήδη τόσα πολλά;”. Πόσο λάθος ήμουν! Εντάξει ήμουν μικρή δεν ήξερα.. Θέλετε η έλλειψη χρόνου ή ότι έτσι και ξεκινούσα κάτι ήθελα να το τελειώσω;! Γιατί όσα βιβλία είχε τύχει να διαβάσω, μια στις τόσες μη φανταστείτε, τα τελείωνα την ίδια μέρα ή αν ήταν πολύ μεγάλα διάβαζα για 2-3 μέρες ασταμάτητα μέχρι να φτάσω στο τέλος. Δεν ήθελα να το αφήσω στη μέση γιατί μάλλον ήξερα πως έτσι και το παρατούσα δε θα το ολοκλήρωνα ποτέ! Αυτά γινόντουσαν παλιά. Τώρα έχω αλλάξει απόψεις! Τώρα προσπαθώ να διαβάζω κάθε μέρα για μισή ώρα τουλάχιστον μια συνήθεια που καλό θα ήταν να την είχαμε όλοι. Αλλά αρκετά για μένα.. στο θέμα μας!

Σήμερα θα ήθελα να σας προτείνω 3 διαφορετικά βιβλία που πιστεύω όλοι θα έπρεπε να διαβάσουν! Το πρώτο είναι "ο Αλχημιστήςτου Paulo Coelho. Στο οποίο ο πρωταγωνιστής μέσα απ' το ταξίδι του μαθαίνει πως να εμπιστεύεται τον εαυτό του και να ακολουθεί τα όνειρα του. Το δεύτερο  "Ο μοναχός που πούλησε τη φεράρι του" του Robin Sharma στο οποίο ο πρωταγωνιστής μετά από μια περιπέτεια με την υγεία του μεταμορφώνεται, βρίσκει το νόημα της ζωής και τον εαυτό του. Το τρίτο και τελευταίο "το Μυστικότης Rhonda Byrne το οποίο μιλάει για τη δύναμη του νόμου της έλξης και πως το σύμπαν συνωμοτεί ώστε να αποκτήσεις ότι θέλεις αρκεί να το πιστεύεις! 

Τα βιβλία δεν είναι απλά ιστορίες γραμμένες σε λευκό φόντο, κάτι έχουν να μας διδάξουν, δεν έχουν όλα τα βιβλία όμως αυτή την ιδιότητα. Κάποια βιβλία μπορεί να τα αρχίσεις και να μη τα τελειώσεις ποτέ, κάποια άλλα τα διαβάζεις και σου προσφέρουν όσα έχουν να σου δώσουν για λίγο και κάποια άλλα θέλουν μελέτη! Χρειάζεται να τα διαβάσεις παραπάνω από μια φορά για να τα καταλάβεις, για να πάρεις όσα έχουν να σου προσφέρουν και μπορεί να χρειαστεί να γυρνάς πίσω σ' αυτά κάθε φορά που κάτι συμβαίνει στη ζωή σου, γιατί πλέον αντιλαμβάνεσαι διαφορετικά κάποια πράγματα και καταλαβαίνεις το νόημα των λέξεων που μέχρι πριν λίγο καιρό θεωρούσες ιστορίες. Τέτοια είναι και αυτά τα βιβλία που σας προτείνω. Αφιερώστε χρόνο για να τα μελετήσετε και μη τα θεωρήσετε απλές ιστορίες, αλλά βρείτε το κρυμμένο μήνυμα πίσω από αυτά που έχουν να σας πουν.


Έχετε διαβάσει κάποιο απ' αυτά; Πως σας φάνηκε;



Αν σας άρεσε το σημερινό post κάντε share και ακολουθήστε τη σελίδα La creme στα social media για να μη χάνετε όλες τις νέες ενημερώσεις! Και όπως πάντα μπορείτε να μοιραστείτε τη δική σας κατασκευή ή άρθρο γράφοντας ένα guest post! Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εδώ.


Follow
SPREAD THE LOVE

4 σχόλια :

  1. Καλημέρα, έχω διαβάσει τα δυο από αυτά! τον αλχημιστή και το μυστικό! Κατά την γνώμη μου, το μυστικό δεν άξιζε καθόλου, πιο πολύ μου φάνηκε σαν μια επικερδής επιχείρηση, καλοστημένη μεν αλλά επιχείρηση ιδίως αν σκεφτείς ότι πάνω σε αυτό το βιβλίο έχουν στηθεί πολλές δουλειές στο Αμέρικα! Ο αλχημιστής για εμένα είναι all time classic πλέον! εξαιρετικό΄!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναλόγως από ποια οπτική θα το δεις μπορείς να το χαρακτηρίσεις κι έτσι. Εγώ πάλι έχω αντίθετη άποψη και αν διαβάσεις και το τρίτο βιβλίο που προτείνω θα καταλάβεις πως και τα 3 έχουν κοινή βάση. Απλά στο μυστικό είναι δοσμένα σαν μια "φόρμουλα" επιτυχίας. Αν θες να το ψάξεις και παραπάνω υπάρχουν πολλά βιντεάκια στο YouTube με μαρτυρίες απλών ανθρώπων που υιοθέτησαν αυτόν τον τρόπο σκέψης και περιγράφουν πως χρησιμοποιούν το "μυστικό" στην καθημερινότητα τους και πως ο νόμος της έλξης τους έχει αλλάξει τη ζωή! Ας μην αποκλείουμε τίποτα πριν το ψάξουμε κατά τη γνώμη μου. Και έτσι και αλλιώς η θετική σκέψη δεν έβλαψε ποτέ κανένα! Να περνάς όμορφα! :)

      Διαγραφή
  2. Έχω διαβάσει το μυστικό που μου άρεσε πολυ και πιστεύω οτι η δύναμη του μυαλού είναι τεράστια και αυτό το βιβλίο μου το θυμίζει!! Ο αλχημιστής δεν μου άρεσε καθόλου, το ξέρω οτι ανήκω στους ελάχιστους αναγνώστες που δεν άρεσε αυτό το βιβλίο αλλά πραγματικά βαριόμουν πολύ όταν το διάβαζα. Το 2ο που προτείνεις θα το κοιτάξω να το διαβάσω κάποια στιγμή!!! Ωραία ανάρτηση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ! Να το διαβάσεις σίγουρα! Ελπίζω να σ' αρέσει! :)

      Διαγραφή

Copyright © LACREME | Privacy Policy Designed by OddThemes