3 Ways to eat quaker | 3 Τρόποι να προσθέσεις τη βρώμη στην καθημερινότητα σου

10/13/2016



 Σήμερα θα σας μιλήσω για τη βρώμη. Για μένα και γενικά είναι λίγο παρεξηγημένη αν και τα τελευταία χρόνια κερδίζει έδαφος κυρίως από τους οπαδούς της υγιεινής διατροφής και όσους γυμνάζονται. Παλιότερα την είχα δοκιμάσει και δε μου άρεσε, αλλά το τελευταίο καιρό έχουμε αναθερμάνει τη σχέση μας και πλέον αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του πρωινού μου. Αλλά πριν σας δώσω τη συνταγή, γιατί για συνταγή πρόκειται, θα ήθελα να σας μιλήσω για το πόσο ξεχωριστό και ωφέλιμο είναι αυτό το συστατικό για τον οργανισμό μας!

 Καταρχάς η βρώμη είναι ένα δημητριακό υψηλής διατροφικής αξίας, καθώς είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, βιταμίνες του συμπλέγματος Β, μέταλλα ιχνοστοιχεία και αντιοξειδωτικά συστατικά, όπως βιταμίνη Ε. Έχει επίσης ευεργετικές ιδιότητες για την υγεία μας, καθώς βοηθάει ενδεικτικά στη μείωση της χοληστερόλης, στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος, στη βελτίωση της πέψης, στη μείωση του στρες , στον έλεγχο του βάρους και αποτελεί καλή πηγή πρωτεΐνης και ενέργειας.

 Πάμε λοιπόν να σας πω πως φτιάχνεται και πως μπορείτε να την απολαύσετε για πρωινό, ακόμα και για ένα υγιεινό επιδόρπιο μέσα στη μέρα!

Υλικά:
  • 3 κουτ. σ. βρώμη
  • 1 φλ. Νερό ή 1 φλ. γάλα
  • 1 1/2 κουτ. γλ. ζάχαρη (προαιρετικά)
Για τη βρώμη σε μορφή κρέμας κάνουμε τα εξής:

 Βάζουμε σε ένα μπρίκι ένα φλιτζάνι νερό και 3 κουταλιές της σούπας βρώμη και ανακατεύουμε συνεχώς μέχρι να πήξει. Εναλλακτικά αντικαθιστούμε το νερό με γάλα και συνεχίζουμε κατά τον ίδιο τρόπο.
Για ένα λίγο πιο ρευστό αποτέλεσμα προσθέτουμε επιπλέον μισό φλιτζάνι γάλα/νερό.

Τρόποι σερβιρίσματος:

  • Μπορείτε να προσθέσετε κομμάτια μπανάνας και λίγο κανέλα από πάνω
  • Μπορείτε να προσθέσετε σταφίδες κομματάκια αμύγδαλο και λίγο μέλι
  • Για ένα σοκολατένιο αποτέλεσμα μπορείτε να προσθέσετε μερικές σταγόνες σοκολάτας
  • Και φυσικά εννοείται μπορείτε να το καταναλώσετε χωρίς κανένα επιπρόσθετο υλικό ίσως με λίγη κανέλα για άρωμα και επιπλέον γεύση αλλά αυτό και πάλι εξαρτάται απ' το προσωπικό γούστο του καθενός! (Εγώ είμαι λάτρης της κανέλας)

 Εναλλακτικά μπορείτε απλά να προσθέσετε τη βρώμη μέσα στο γάλα με τα δημητριακά σας..

 Ελπίζω να σας φάνηκε χρήσιμο αυτό το ποστ γιατί και εγώ χρειάστηκε να ψάξω αρκετά μέχρι να βρω πως ακριβώς φτιάχνεται και με τι μπορώ να την συνδυάσω! Τόσο καιρό κατέληξα σ' αυτή τη συνταγή και αυτούς τους γευστικούς συνδυασμούς. Αν ξέρετε και έχετε να μου προτείνετε κάποιον άλλον, μπορείτε να το κάνετε αφήνοντας ένα σχόλιο από κάτω!

 Αν σας άρεσε το άρθρο μου μη ξεχάσετε να κάνετε share και να με ακολουθήσετε στα social media για να μη χάνετε νέες ενημερώσεις! 

You Might Also Like

0 σχόλια

Popular Posts

Blog Archive